Conceptueel en praktisch
Communicatieadvies, wat doe je dan? Want communiceren doen we uiteindelijk de gehele dag. Je hebt een product of dienst dat je op de markt wil zetten. Met een kritische blik kijken we naar het bedachte concept. Je wil naamsbekendheid van je bedrijf verhogen. Wat is er voor nodig om dat te bereiken? Het kan ook kleinschaliger. Je plaatst een redactioneel artikel over je bedrijf in een zakenblad. Wat ga je vertellen en vooral hoe? Want het uiteindelijke doel van alle communicatie is dat het aanzet tot lezen en uiteindelijk tot actie.
Gedegen communicatieadvies
Een gedegen communicatieadvies begint met een grondige oriëntatie. Wie ben je als bedrijf, wat doen jullie en wat maakt jullie anders dan anderen? Waarom moet ik zaken met jullie gaan doen? Daarvoor hebben we één of meerdere gesprekken. We komen naar jouw locatie en/of we proberen het product of de dienst uit. Zelf beleven is immers de beste ervaring. Eerlijk gezegd, dat doen we met plezier. Zo zijn we al op mooie plekken geweest, zoals op Ms Cézanne. Daarnaast hebben we in flitsende auto’s mogen rijden, zoals de BMW i8. Eveneens hebben we de heerlijkste gerechten geproefd, maar ook in een cryosauna met 183 graden onder nul gezeten bij Bruisz.